mobilbloggg

tröttaste dagen någonsin!!! väl i Sandviken missade jag bussj*veln så jag bestämde mig för att gå hem, vilket är typ 3543 mil.. skavsår fick jag också, faaaasen vad förbannad jag var.. senare ikväll kommer Niklas och håller mig sällskap över natten, koseligt :)) kan inte lägga ut nån bild heller eftersom att jag skriver från mobilen, funderar på om det är värt att byta till devote? finns väl för- och nackdelar. är devote bra att blogga från mobilen med? förresten så är jag rödhårig nu, tror inte jag har sagt det. näääe nu vill jag visa er! ikväll eller imorgon kommer det bild! :) GLÖM INTE TÄVLINGEN!!! :)

Kommentarer
Postat av: jossan

skitbra att blogga från!! :) jätteenkelt och går snabbt att publicera bilder och sånt också.

2011-09-05 @ 19:53:17
URL: http://josefinehellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0