VARNING FÖR ÄCKLIGA BILDER

Hoppsan, gårdagen blev inte som tänkt haha!
Men övningskörde i alla fall, i rondell! Hur bra är inte jag då?! ;) Seeen ringde Fanny och fråga om jag ville med ut på en powerwalk, tackade nej för att jag hade fått skavsår haha. Ringde dock tillbaka 2 min senare och sa att jag sket i dom och skulle gå med henne istället. Gick bra i början lär jag säga, men fyfaaaaaaan vad ont det gjorde sen... Vill ni se bilder? Nej, jag tror inte det men ni får se dom ändå.



Ser ju ännu äckligare ut med "luddet" runt haha, men kan försäkra er om att det bara är bomull ;)
Nä fyfan, jag ska då i alla fall aldrig mer gå i 9cm klackar en dag i skolan som skaver.
Men pw'n vart ändå bra med vääärldsbra sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0