tisdagen den 24 maj - fyfan vilken tråkig rubrik haha

Matte nationella idag ja, gick det bra för er?
För mig gick det väl sådär, hoppas på ett godkänt i alla fall. På eftermiddagen var det orientering som gällde, men eftersom att jag vart febrig och förkyld sen förra gången då jag var genomblöt så var jag fortfarande inte riktigt hundra idag, så gick till 2 kontroller med Maja och Pernilla, fint de å. Gud vad tomt det kommer vara utan idrott i 2an, fast ändå skönt att slippa släpa med sig världens tyngsta väska jämt å.

Vi tog en fika sen på George sen också, jag tog nån jordgubb/hallon/äpple-smoothie, rekommenderas starkt! Smakar sommar höhööö. Ja sen hade jag turen att Niklas tog bilen in till Gävle idag så jag fick skjuts hem till han.

Köpte även ett par shorts idag på Gina Tricot för 49:- haha, äääälskar att göra kap. Visar er sen! :)

Ja, nu då? Det visar sig vad den här härliga dagen har att bjuda på, och jag börjar inte förrens 10.30 imorgon så har en liten sovmorgon, det behövs!


en gammal somrig bild på mig. åh sommaren 09 i mitt hjäääärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0