tårtkalas och casper

Jävla blogg.sejävel..... Jag skrev nyss ett inlägg, men det försvann. Aha, bara att börja om då..
I lördags så var det i alla fall tårtkalas för Niklas som gällde, min stora pojke hihi ;) Avundsjuk på alla pengar och saker han fick, menmen. Jag fyller väl år någon gång jag med haha.
Imorse gick vi upp tidigt för att åka till Valbo tills de öppnade. Niklas shoppade loss haha! Till skillnad från mig. Förresten, här om dagen sa Niklas något dumt på skoj till mig, och då slog jag han i ansiktet med plånboken, även det på skoj. Och då flög det ut ett kort, så såg jag att det var ett presentkort på Valbo, så kollade jag hur mycket pengar som fanns kvar på det idag, 116:-. Inte illa med tanke på att man "glömt" bort det, bara kul nu och hitta det nu. Men som sagt, inga inköp för min del idag..

Vet ni vem vi såg där förresten?!
Casper Janebrink. Ni vet han som nyss var med i körslaget, sångaren i Arvingarna? Coolt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0