skitdag

Åhhååååå vilken dålig daaaaaag.
Började med att jag inte hade nån modell imorse så jag fick klippa på en ful gubbdocka, och så klippte jag mig i fingret, och för er som inte vet hur det känns kan jag tala om att det gör jävligt ont.

Orientering på eftermiddagen vare ja... Spöregnade och vi skulle envisas om att ta mvg-banan, sagt och gjort. Vi kom tillbaka efter ett tag i alla fall, genomblöta.. Och jag hade på mig min vanliga jacka som jag skulle ha hem sen med. Inte en fläck på mina kläder var torra, för att inte tala om fötterna, burrrr. Men sen åkte jag hem, frös ihjäl på bussen och kände mig allmänt äcklig med blöta fisljumna kläder. Min räddare i nöden idag var mormor då hon kom och hämtade mig på resecentrum och skjutsade hem mig. Annars hade jag behövt vänta på bussen i en halvtimme eller gått hem, och då hade jag antagligen frusit ihjäl.
+ på allt så gick ju mitt sår efter klippningen i fingret upp så jag blodade ner mina kläder och mitt hår också när vi hade orienterat.

Skitdag på ren svenska!
Och nej, det här inlägget är inte ens värt en bild för jag är just nu en bitterf'tta.

Kommentarer
Postat av: hannah

sv; hih va bra :) sååå avensjuk.. :(

2011-05-17 @ 18:18:03
URL: http://hannahnicole.blogg.se/
Postat av: hannah

sv; taack så jätte mkt ! :) jag brukar faktiskt platta håret varje dag.. :)

2011-05-17 @ 19:04:43
URL: http://hannahnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0