pizza & choklad

Hello people!
Blev rätt tidigt vi somnade igår och för första gången i min & Emmas världshistoria så vaknade hon före mig, what's wrong? Vi tog halv 11-bussen till Gävle och Thoren för att äta lunch, tacos! Haha, busig jag är...
Åkte hem, duschade och sen åkte jag till Niklas och det ryktas om att vi ska åka fram på byn och äta pizza, och jag lär nog ha lite choklad. Man får unna sig ibland.. ofta...

Menmen, imorgon är det kalas för Niklas så antagligen inte mycket skrivet imon, men that's the way it is!

puss


vår food igår, muuuummma.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA AXMAN

Svar: tack! :D Kim hade köpt en blekning från H&M för typ 70 kr och ändå blev resultatet så pass bra!! :O

2011-05-07 @ 13:01:30
URL: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0