iKörkort

Jag lånade Niklas telefon häromdagen och skulle testa en körkortsgrej han hade laddat ner. Man får frågor som är liknande dom på uppskrivning. Jag bestämde mig för att göra ett test på vägmärkena, gav mig själv en utmaning och tog 70 frågor. Och man ska ha 80-85(kommer inte riktigt ihåg)% rätt för att lyckas, och så var jag klar; GODKÄND stod det. Fasen, nu är jag taggad på att börja plugga körkort :D
Jag får hem mina papper om att jag får övningsköra nu vilken dag som helst, ska bli så jääkla kul :D



I och för sig så älskade(haha!) jag vägmärken när jag var liten och satt och rabbla upp vartenda märke som kom upp efter vägen haha.. Kanske beror på därför ;)

Provet jag gjorde finns på appen iKörkort till iPhones :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0