gisele

I skolan nu. På förmiddagen har vi haft frisörteknik, vi har klippt lika längder och sen rullade jag lite permanent. Lika bra de.. Nu har vi snart svenska,  har ingen aning om vad vi ska göra. Lika bra det också, haha nejdååå.
Efter skolan blir det i alla fall att gå på stan för att hitta nån liten grej till min Niklas som fyller 18 på onsdag, storkillen hihi ;)

Imorgon har vi egen hårvård hela dagen, vilket betyder att vi ska färga/klippa varandras hår. Jag ska nog bleka en maaaassa slingor och sen ha i nå ljusbrun färg.. Går det förresten att göra så?

Nu ska jag fundera vidare på vad jag kan köpa till min älskade..


En hårfärg to die for...
Får se hur ljust jag vågar göra bara :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0