gästblogg by pörnill :PP

Hej alla korvar!

Moa är så lat så jag fick rycka in.. och ja vad gör man inte för hennes läsare. Om ni vill veta något ointressant om mig så kan ni ju läsa det här. Jag gick upp 05.45 imorse för att göra klart min bildanalys och när jag var klar med den kom jag på att jag fick sovmorgon så jag skulle alltså inte börja skolan förren 10.30 så bra jobbat.. ja som ni kanske förstod så fick jag inte sovmorgon för fem öre!
Nu till något roligare. Nu sitter jag i skolan bredvid Moa och vi ska snart ha sexualkunskap av någon anledning eller jag nu när jag tänker efter så va det inte nå roligare än det första jag skrev så nä jag är ingen bra bloggare.

Peace out brothers!


here we are, in action!


Kommentarer
Postat av: julia

alltså funkar och funkar vet jag vell direkt inte.. men när man andvänder dom så känner man att låren och rumpan tränas men jag har inte märkt nå WOW resultat ialla fall, haha :)

2011-05-25 @ 12:12:09
URL: http://jjuliasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0