föl

Åhhhh, jag kan inte gå normalt. Så om ni ser nån ute idag som haltar och går i kanske 100m/h så behöver ni inte vara rädd för då är det bara jag!
Klippte Lasse idag, glömde som vanligt ta före och efterbild, menmen.. Nu sitter jag i Torsåker och min älsklingsprins är ute hos kossorna, haha sött va?
Har jag berättat att två hästar här har fått föl? I alla fall så har jag systemkameran med mig hit nu så hoppas på bra bilder på dom, guuud så söt dom är, ni anar inte!

Snart ska vi åka till Rasmus i think, och vi ska även äta på Torino. Uhh, jag har börjar blivit riktigt äcklad av skräpmat, bra för mig! Får bli en sallad för min del så länge sen här äckelkänslan håller i haha! Vilket jag hoppas blir lääänge ;) Vad kvällen har att erbjuda visa sig, men tvekar inte en sekund på att den blir trevlig vilket som.

Imorgon är det cruising i Sandviken och jag ska åka i den troligtvis fulaste bilen där i alla fall med Niklas som chaufför, haha blir nog trevligt de å :D

vad ska ni, mina kära läsare, hitta på i helgen? :)



Här får ni två bilder på fölen, som är tagna från Niklas systers facebook, därav den dåliga kvalitén när den vart kopierad. Hur söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0