first hotel amaranten



Alla bilder är från vårt hotellrum i Stockholm, förutom de två nedersta som är från Centralstationen. Så där ser ni hur vi bodde.
Förresten, utanför vårat fönster hörde jag syrener och blåljus lyste upp hela vårat rum exakt klockan 3.17 på natten. Det var en massa utlänningar som stod där neranför och bråkade med polisen. Jag vart skiträdd, dom var hur många som helst, helt sjukt. Dom skrek och skrek och skrek och ja, skrek. Ett jävla oljud var det kan jag tala om... Typ 80% av dom som bodde i lägenheten mittemot vårat fönster stod också och kolla ut. Vilka jäkla galningar det finns..
Jag skakade nästan, men jag la mig igen och försökte somna och efter ett tag vart det tyst om dom åkte iväg. Niklas sov som en stock genom hela alltihop, önskar att jag också hade kunnat gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0