ett nationellt prov, en 18-åring och egen hårvård

Hoppsan! Igår åkte jag till Niklas = oftast ingen uppdatering. Igår = ingen uppdatering!
Har varit till skolan idag och gjort ett nationellt prov, Engelska A writing. Gick väl så där, tror jag helt missuppfattade vad jag skulle skriva om haha. Ässsch..

Vaknade även upp bredvid en nybliven 18-åring idag, Niklas fyller alltså år idag. Och jag är avundsjuk, jag vill också bli 18... Menmen, om 3 månader och 24 dagar blir jag ju i alla fall 17, haha ååååh..

Hur gick det på era nationella prov (om ni hade det vill säga)? :)

Justja.. I tisdags hade vi egen hårvård, så det är en liiiten skillnad på håret mitt, ni får se om en kvart :D (vi gör så här istället, det var svårt att ta kort på det själv så därför tar vi och väntar till mor kommer hem!)

GRATTIS MITT FINA ÄLSKADE HJÄRTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0