10°c och regn

Igår efter skolan åkte jag hem och chilldillade lite yao. Nejdå, men sen kom Niklas och Rasmus och hämtade mig, haha fasen så kul det var. Kändes aningen olagligt, men det är det ju inte haha, weiiird. Åkte till älskade mormor och fikade, för hon är inte sen med att skämma bort oss om man säger så♥.
Sen åkte vi till aga och keeekade lite, gött. Sen till Torsåker och söv, och nu sitter jag här och väntar på att Niklas ska sluta på sin praktik..
Sen ska vi tydligen in på Biltema, wehåå...........
Ikväll ska jag klippa Niklas, och packa lite inför morgondagen, längtar ihjääääl mig. Synd bara att det troligtvis kommer vara 10°c och regn, men på ett sätt är det bra, hehe, är ni nyfikna? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0