1 - Tio fakta om mig själv

1 - Jag har inga syskon
2 - Jag kommer inom kort ha "lyssnat sönder" Om sanningen ska fram med Eric Amarillo
3 - Jag tycker att det är skitroligt att köra bil, även fast jag inte är världsbäst på det
4 - Jag har ett hett temprament
5 - Om jag hade haft mycket pengar hade jag köpt en maaassa kläder och en fin lägenhet i Gävle
6 - Jag tycker att klass är världsbäst och även fast det är bara tjejer som kommer typ alla bra överens med varandra ändå
7 - Jag är livrädd för att jorden ska gå under på lördag
8 - Jag längtar mucho tills elitserien kommer igång igen haha
9 - Jag bor i ett litet blått hus i en liten "by" (säger man så?) i Sandviken.
10 - Jag vet inte om alla dom här punkterna räknas som fakta haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0