1 maj

1 maj, redan! Nyss var det ju typ.. Februari, shit vad tiden går fort. Både bra och "dåligt". Bra för att då är det snart sommar!!! Och "dåligt" för att snart åker jag till Norge och är där lite mer än hälften av sommaren.. Menmen, det kommer vara en upplevelse det med, med att bo hos några vänner, måste prata typ norska & engelska haha, nya vänner, pengar. Om det inte hade varit för att man hade fått bättre betalt där än i Sverige vet jag inte om jag hade gjort det. Så ja, om precis 2 månader håller väl jag på att packa för att sedan åka "imorgon".. 2 månader, ca 60 dagar. Ska klara mig utan familj, Niklas och vänner i 5 veckor.. ca 35 dagar. Jag som inte brukar vara utan Niklas mer än en dag. Det kommer bli rätt jobbigt känner jag på mig.


Själva "byn" jag ska bo i, sett utifrån fjorden.. Som ser ut sådär sett i från byn ↓


Men att vakna upp till denna utsikt varje dag i 5 veckor är väl kanske inte så dumt?

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Moa! När du är där, då måste du göra värsta dokumenteringen av ditt liv där! :)

2011-05-01 @ 15:55:46
URL: http://sdelltorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0