tomt

Ojoj, pinsamt tomt här!
Men var som sagt till Frida i fredags och där bjöds det på festligheter, så det räckte å bli över ;) Nejrå, men kvällen vart sjukt lyckad tycker jag.

Vaknade upp här igår, hos Niklas alltså. Ja, vad gjorde vi då? Ingenting, slöa bara. Senare träffade jag i alla fall på Nellie, Fanny & andra trevliga tjejor på jernvallen när Niklas hade match. Alltid lika trevligt.

Idag då? Ska snart (om 50 min..) sätta mig framför tv:n och kolla bandyfinal, det är ju ett måste nu när saik är i final! Ikväll blir det träning. Ofta ni ens bryr er haha, men jaaaa.

Ikväll är det bara att ställa klockan på halv 8 för att imorgon komma upp till praktiken. Så ska jag spendera min vecka, på praktiken alltså. Ryktas även om att jag ska få rycka in och klippa imorgon också, dock på hemmaplan ;)


Snygga shoes måste jag säga. Våriga! 399:- på dinsko. Snart kommer ju studiebidraget... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0