styling

Ja, min slingning igår vart misslyckad.. På grund av att jag för tok för mycket hår på huvudet. Så där på kvällskvisten gick jag och Pernilla till Ica Kvantum för att köpa en mörk jäkla hårfärg, så nu är jag mörk igen! Skönt att slippa utväxten.
Idag på frisörlektionen fick vi i alla fall styla varann, jag stylade Pernilla haha och hon ville ha "nån busig och rätt slarvig uppsättning" så ja, jag gjorde mitt bästa. Jag tycker de ser ut som att hon bara har satt upp de i en knut haha.. Men jaja! Hon gjorde, ja jag vet inte vad man kan kalla frisyren hon gjorde på mig hihi? Den var fräään i alla fall! :)



Kommentarer
Postat av: alexandra

Hur blev slingorna då? Blev det för lite eller vadå? Och vilken färg blev det?:)

2011-03-09 @ 13:17:07
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0