redhead

Hello people! Är hemma nu igen efter en dag på praktiken, det rullar på snabbt. Vadfan, snart är det fredag, och då bjuds det på festligheter med mina brudar. Kan ju inte bli annat än lyckat då ;)

På lunchen käkade vi i alla fall på Bolaget, fanns lite allt möjligt där. Gött de!

Neeee men allvarligt, nu kommer det vara dåligt med uppdatering och det tror jag ni har förståelse för faktiskt :)

Förresten klippte jag topparna på mig själv nyss, tur man har långt hår ibland haha ;) Jag är sugen på att färga håret i nån crazy färg. Redhead är ju så jäääkla snyggt, dock tycker Niklas att det är skitfult så jag får väl vara lite toffel och inte färga då.. Jag vill inte att han ska raka av sig håret för det är fult, och det har han inte gjort hitills, dagen han rakar av sig håret färgar jag det rött, så är det bara ;)


Tumblr_li0pizoout1qcc32mo1_500_large
bilden längst ner: weheartit.com

Hur snyggt är det inte då?!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

raka det rött du moa ;)

2011-03-16 @ 20:43:18
URL: http://sdelltorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0