presenttttt


Min Niklas fyller 18 år om lite mindre än två månader. Jag VET att jag är tidigt ute, men min fantasi ligger verkligen på noll och jag har ingen aning om vad man kan köpa.. och man fyller bara 18 en gång i livet ;)
Om ni har nått tips kan ni mer än gärna kommentera detta!

Har redan köpt parfym, halsband, armband (som vi gjorde tillsammans), kallsingar, t-shirt, tröja. Alltså till förut haha.

Alltså min fantasi är sluuut. Kul att få en till parfym? Nej, inte för killar, och den han fick förut är inte ens slut än haha.
Kläder, vill han nog ha (tror jag?), men det är inte så kul att bara köpa sånt.
Smycken, vad kan killar mer ha för smycken förutom halsband & armband?

Åååååh, i'm going crazyyyy. GE MIG TIPS! :D


kan ju köpa en rockring eller nåt.. :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; Tack! :D hm, en tavla med en bild på er 2 eller ett gulligt kollage med massa bilder och minnen kanske :)

2011-03-12 @ 21:32:58
URL: http://eemzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0