motiverad var ordet

Ojojoj. Tog en powerwalk till ICA med mamma, och jäklar vilken fart vi gick i. Kommer ha träningsvärk imon så otränad som jag är.
På vägen hem tog jag två kassar i händerna och drog upp dom som man typ gör med hantlar haha, hela vägen hem, sjuuukt jobbigt. Och jag måste ha sett förjävla rolig ut men det skiter jag i för jag kände mig verkligen motiverad till att träna :D Köpte även "godis" tills imon, två äpplen, torkade frukter och pistagenötter, nu ska jag bli fit för sommarn!

Undrade en grej också, varför har jag aldrig varit ute och gått snabbt förut för? Det är ju hur skönt som helst om man har rätt skor, man bara gliiider fram ju.

MOTIVERAD!!!! :D


Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

ja, HUR skönt som helst!

haha känner så jag med, nu faaan får de va nog med denna kropp!!! SOMMARN ÄR SNART HÄR! :D

2011-03-31 @ 21:20:21
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0