monday morning

Back to school. Var väl lite segt att gå upp imorse, men det gick!
Vi har alldeles strax frisörteknik, vi ska typ visa nå klipp. Haha, bra koll. Tror inte ni bryr er ändå :)
Och så svenska på eftermiddagen.

Och seeen hörrni, då händer det grejer! Jag ska hem till Pernilla och då blire en hårdag för oss haha. Jag ska färga håret på henne och hon ska slinga mitt hår (hjälp! haha, inte för att hon ska färga utan för att mitt hår kommer bli randigt och orange...). Men det blir nog skitbra dehär :D Resultat får ni se ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv; Bara för det så missade jag din kommentar, men jag såg att du hade bestämt dig för att slinga det ;) men det blir ju antingen lite brunorange, blond med en varm ton eller blont, det beror ju på hur länge du har det i och hur pass bra ditt hår let the pigments go ;) men det blir säkert jättefint! Puss

2011-03-07 @ 09:25:59
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: emmsanpemmsan

ska du slinga det ljusare eller mörkare? :D

2011-03-07 @ 11:54:44
URL: http://eeab.blogg.se/
Postat av: linn

JAG BRYR MEJ! :D

2011-03-07 @ 22:03:37
Postat av: linn

JAG BRYR MEJ! :D

2011-03-07 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0