did you know?


Visste du att man ska schamponera håret två gånger när du duschar? För mig blev det en nyhet när jag fick reda på det, med er vet jag inte. Ni kanske redan vet? Menmen, i will tell you why!

Den första gången tar schampot bort smutsen från håret, typ fett, damm och såna småsmutssaker.

Den andra gången går schampot in "på djupet" och gör det den ska. Dvs om det är ett schampo för färgat hår hjälper det färgat hår andra tvätten.

Och lägg ner lite pengar och köp ett bra schampo och balsam, det är sååå värt det istället för att slita sönder håret med att tvätta det varje dag med t. ex. Head and Shoulders.
ps. på bangerhead.se finns dyrare schampon och sånt lite billigare att köpa!


Kommentarer
Postat av: Maja

vafan de visste inte jag! ;) men nu vet jag hehe :D

2011-03-10 @ 17:08:43
URL: http://mmajacavallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0