argargarg.



Åååååh, ibland ångrar jag att jag började intressera mig för hockeyn (inte att spela om det var nån som trodde det haha, utan att kolla!). Just nu, i skrivande stund, är jag så jäkla förbannad.. På hockeyspelare/lag/supportrar som inte kan visa lite respekt. Tacklingen mot Calle Järnkrok, så jäkla respektlös så det finns inte. + att han blir borta resten av säsongen, ååååh. En av dom bästa (och snyggaste ;)) spelarna. Och förra matchen var färjestadarna ute efter en enda spelare hela matchen, bara för att skada. Och att dom kastar nå jävla grejer på Calle när han är påväg ut från isen med en axel ur led och hjärnskakning? Och sen hugger med flaggpinnar mot resten av laget när vi hade vunnit. Har dom ingen respekt alls? Tål dom inte en jävla förlust.
Ooooh, íbland har jag verkligen inte tålamod för sånt här haha. Och färjestadsspelarna kör divings hela jäkla tiden, så att brynäsarna får utvisning, och om färjestad gör nått tillbaka, nej då händer det inte! Och med det här menar jag att domarna inte ens skulle passa i ett jävla F12-lag. Mutade domare. Sghdajhsgafdajhhdjkljka.


99% av er bryr er inte. Men jag var tvungen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0