tvärtemot alla andra, och en fråga till 95:orna

Medans alla andra klagar på dåligt och trist väder måste jag bara få säga; Fysatan vad skönt! Just nu är det 12°c här och spöregnar, härligt enligt mig. Har ju varit så sjukt varmt den senaste veckan, har ju knappt kunnat andas ute så vi får hoppas att det här rensar luften lite :)

Och en till grej för att vara tvärtemot alla igen kanske; Jag vill att skolan ska börja igen!!! Jag ser så sjukt mycket fram emot de nya ettorna som kommer i höst, ska bli så mysigt. Kommer ihåg första dagarna jag gick i ettan och det var huuur mysigt som helst. Jag älskar seriöst skolan, älskar gymnasiet!

Är det någon 95:a som läser det här, i såna fall: Vad har ni sökt för program? :)

Självklart är ju jag i Norge när man ser vilka som kommit in vart, så you have to tell me.... Lika som förra året, då var jag i Ullared, tur att min mammas kille ringde och gratulerade att jag hade kommit in på frisörprogrammet så att jag kunde slappna av lite.


eller som det blir i höst;


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte den enda som längtar tills skolan börjar.. jag VILL BÖRJA NU.

2011-06-13 @ 17:11:37
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0