torsång

Hej bloggkompisar hihi. Min midsommar har varit awesome och har verkligen inte haft tid för bloggen = att man har haft skitroligt.
På fredagen åkte jag och Niklas ut till min stuga där mamma, Patrik, Patrik och Tess var. Vart lite party och grillning och sånt mys.
På lördagen var det dags för hemfärd och mer party på kvällen, först hos Malin, sen vidare till Hammarby.
Igåååår så började jag, Niklas, Emil och Emma dagen med att käka kebabtallrik, jävligt fint måste jag säga!
Senare åkte jag och Niklas till Torsång och åt och firade våran tvåårsdag, som egentligen är idag hihi. Men i alla fall, var sjukt mysigt där och jättefint, skulle lätt kunna bo där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0