student 2013

Åh, synd att inte Niklas har någon sladd så att jag kan lägga över bilder från idag. Åh jag vill också ta studenten... Tänk tvåorna, dom har inte ens långt kvar, åhååå.... :)
Ser mycket fram emot att köpa klänning och skor till studenten, haha hej taggad tjej som är överladdad två år i förväg. Menmen, that's me ;)

Nelly  Shoes - Barbara

Nelly  Shoes - MoanitaNelly  Shoes - Maxine
Little Mistress - Zack One Shoulder DressSelected Femme - Umma Dress
Sisters Point - Ose DressSisters Point - Ghana Dress

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Det är sant, man kan aldrig ha får många ! Själv är jag galen i converse !

2011-06-12 @ 13:32:14
URL: http://hannallarsson.blogg.se/
Postat av: cecilia

man blir riktigt jävla trött... var första gången jag var där cckså.. tattarställe :s

2011-06-12 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0