sommarlov

Jag lever! Och detta är mina första timmar på ett rykande färskt sommarlov. Nä, jag är ingen poet haha så jag skiter i det där. Men ja, sommarlov i alla fall, känns grymt skönt må jag säga. Var skaaapligt avundsjuk på alla studenter idag, åhååå. Bara två år kvar... I den här takten så kommer det nog gå jäkligt fort.

Jag får lite skuldkänslor när jag ser att ni går in här fast jag suger på att uppdatera, men nu varnar jag er; jag tänker inte spendera överdrivet mycket tid framför datorn i sommar, och det borde inte ni heller göra, ta vara på sommaren för tusan!

Den 1a eller 2a juli bär det ju av till Norge, men jag lovar uppdatering innan dess i alla fall haha!
Med den här texten försöker jag väl få fram att uppdateringen inte kommer vara as good as it used to be i alla fall. Men jag ska försöka slänga in nått här när jag känner fört.

Ha en förjävla bra sommar kompisar! PUSSSSSSS


Skolavslutningen förra året. Inte lika fin känsla detta år, men ändå ett sommarlov ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0