mot valbo

Efter powerwalken igår kom Niklas hit och höll mig sällskap över natten, mysigtmysigt.
Vaknade imorse av att mamma ringde och strax därpå fick jag ett sms av Emmaeng som undrade om jag ville med till Valbo, hallå? Ofcourse I will! Så nu sitter jag redo och väntar på att hennes mor ska plocka upp mig snart, wihooo :D Ska leta efter något att ha på mig på midsommarafton & midsommardagen :)


Den här klänningen från Elise Ryan skulle ju inte sitta fel. Meeen tror inte att den hinner komma om jag beställer den idag ;)

Kommentarer
Postat av: cecilia

köpte den på kapphal i gävle, finns säkert i valbo också. den är jätte skön och kostar typ 300, världens kap!!!

2011-06-23 @ 13:24:52
URL: http://cceciliagerdin.blogg.se/
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

Så kan vi göra! om du vill? :)

Det skulle ju isf vara om du slingade mitt hår efter du vaxat dig, så kan jag skölja ur det själv (om du inte användet nåt speciellt) ? :)

2011-06-23 @ 15:26:38
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0