blondinbella

Från Blondinbellas blogg:

Som tillexempel, antingen tänker man:

.. Att celluliterna syns vid shortskanten, eller att mina benen tar mig överrallt i hela världen

.. Att man är singel och ensam, eller att man har hur mycket egentid som helst och kan göra allt

.. Fan jag skulle inte ätit den där glassen, eller hur gott det är med glass på sommaren

.. Jag har inget kul planerat i sommar, eller jag har hela sommaren blank, allt kan hända

Bli en vänd-om människa du också!


Jag ska bli en vänd-om människa, heeelt klart!


Kommentarer
Postat av: emma

hakar på mois! från och med idag är det slut på all negativitet :D

2011-06-15 @ 22:22:39
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0