allt och ingenting

Hallå där mina trogna läsare som är kvar fast jag inte uppdaterat på 3 dagar.

I helgen har jag bara slappat, sjukt skönt, men man vart ändå rastlös hehe.
Om någon timme ska jag dra mig till Valbo, där jag ska införskaffa mig ett par Reebok Easytones, wihoooo. Och sen har jag två klippningar och en slingning på g, ska bli bättre på att lägga ut bilder på hår hehe..
Och självklart ska jag visa er mitt hår, ni får nog se det lite senare idag, börja vänja mig mer och mer faktiskt :D

Ikväll är det födelsedagskalajs för Emma, så ska dit och äta gott skulle jag kunna tro? ;)
Kameran blir i alla fall med.

Rädd för att det inte blir så jättemycket mer skrivet idag. Menmeeeen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0