till topps

Igår var ju på tur upp på ett berg. Till toppen på ett 1502-meters högt berg, och fasen vad jag svor emellanåt, för det går inte att beskriva hur jobbigt det var. Men jäääkligt fint på toppen må jag säga.
På vägen ner var det dock lite roligare då man kunde åka på snön ner några meter. Sen mötte vi några vilda får som börja tugga på mammas väska, hahaha, skitläskiga.
Väl nere (nästan) så halkar jag och landar på rygg, och det var ju brant och jag hamna snett så jag låg i tusen brännässlor med benen rakt upp i luften och mamma skrattade så mycket att hon inte kunde hjälpa mig, hyggligt ;) menmen, sen gick det i alla fall haha. Och efter det.... uuuugh, jag halkade igen och skulle ta emot mig med handen min, så tar jag rakt i fårskit, och brännässlor.. SAMTIDIGT! Hahah, alltså jag orkar inte...
Träningsvärken idag går typ inte att beskriva, har klippt två stycken idag. En undercut på Silje och klippning på Lise, har bild på Siljes undercut, men jag har ju glömt kamerasladden hemma så ni får se om någon vecka när mormor kommit hit :)

Imorgon ska jag börja jobba, läskigt faktiskt, men himla kul :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; ja, de korallfärgade är asfina! :)



& shit vilken läskig bild längst ner!

2011-07-09 @ 21:22:47
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin blogg och härliga bilder :)

2011-07-12 @ 11:20:34
URL: http://gamhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0