min braiga dag!

Idag har det varit en bra dag tycker jag! Har varit en lugn dag på jobbet när inte var nån båt inne, och så var det dåligt väder heeela dagen. Silje var i alla fall med mig idag på jobbet och hjälpte till, superkul :) har försökt lärt henne göra soft-is haha, gick braa :)

Och så var det en som hörde att jag var svensk och undra vart i Sverige jag kom från, jag svarade med att jag bodde en bit från Gävle, eftersom att sannolikheten oftast är större att veta vad Gävle är än vad Sandviken är. Han ba; Jaha, Sandviken eller? jag; heh, ja faktiskt! Så han kände tydligen nån som bodde där, åååh fick ännu mer hemlängtan då.. ;)

Ooooch en till supergullig grej, idag ute på kajen gick det en äldre kille med ett stort plakat som det stod: Mariike, vill du gifte deg med meg? Så sött och så sjukt romantiskt haha, rös hur länge som helst haha..

Men jaja, imorgon är det kort dag för på söndag är jag ledig och då ska vi på spa, wihooo :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0