i norge!

Hej allihopa! Igårkvæll kom jag fram till Norge, och vid det hær laget vet ni væl vad som ska gøras hær? Tjæna pengar, hehehhe :D

Det ær sjukt fint hær, ska ta någon bild så att ni får se, meeeen smarta jag glømde kamerasladden hemma.. Tur att mormor kommer hit nån dag så får jag skriva en lista till henne med saker jag glømt ;)

Nu ska vi snart gå(/åka?) ner till kiosken dær jag ska jobba och på eftermiddagen ska vi gå upp till toppen av ett berg. Dock på ligger det moln på toppen nu, haha spænnande!

Var jækligt jobbigt att åka från Niklas och hemifrån øverhuvudtaget, menmen, tur att det finns snælla tjejer hær i familjen som jag bor hos som jag kan umgås med hihi :)

Kommentarer
Postat av: sofia wikström

Tack, ha så trevligt i norge=)

2011-07-02 @ 17:57:26
URL: http://sofiarosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0