hemlängtan

Ännu en dag till att slita på jobbet.. Men det gör inget, för ikväll ska vi få gratis middag på Hotell Utsikten som ligger här bredvid, troooor det är bra utsikt där ;) Haha, nejdå, jag vet att det är det.

I förrgår kom min morbror hit och hälsade på :D Och imorgon kommer Niklas och Rasmus hit, äääääntligen. Dom skulle egentligen komma på onsdag, men dom tänkte överraska mig att komma imorgon då, meeen jag fick reda på det :( Haha, huvudsaken är ju att dom kommer hit.

Jag har alltså en vecka kvar här, damn vad fort det har gått! Tycker inte ni? Men det är bra, för jag har en sjuk hemlängtan. Vill hem till min säng, till lite värme hoppas jag (är typ 15 grader här och pissväder heela tiden), till mina katter, till mamma, till mormor, till allt! Vill till och med att skolan ska börja, men det kommer det också så småningom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0