freia - 70%



Update från Norges finaste by! Sitter nyduschad i min onepiece och äter mörk choklad och firar att jag är ledig imorgon! :D wihooo vad skönt, ska sova riktigt riktigt riktigt länge! Jag måste sluta missbruka frågetecken också!!!!!!!!!!!!! Nej men allting rullar på som det ska och på måndag kommer Niklas och Rasmus för att göra mig sällskap sista veckan, härligt det, så får man prata svenska och få tillbaka sin riktiga dialekt. Tycker jag pratar skitkonstigt nu haha, typ ingen dialekt alls. Har inte hört Sandvikenmål på 4 veckor, buhu, utan lever dagligen med göteborska och norska. Menmen, haha onödig information men ja.. Längtar hemmmmm.

Hoppas ni har det bra hemma, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0