vardagslyx

Ojojoj, här ekar det ju! Men ja, det vet ni redan.
Tog 13.30-bussen till Hofors igår och mötte upp Emma och sen åkte vi till Hoforshallen där det vart en kvarts solning. Sen bubblade vi lite, och simmade några vändor, sjukt jobbigt haha. hur otränad får man vara? Åt dessutom godis... Men det är ju helg, right? ;)

Efter det åkte vi hem till henne och åt Tacos. Sen följde jag med henne till stallet, läskiga djur... Dom är ju 7 gånger större än en människa, skulle aaaldrig sätta mig på en hästrygg!
Men i alla fall, när vi kom tillbaka till henne var bastun varm så vi gjorde ansiktsmask och satte oss i värmen. Och justja, vi hade hårinpackning också, så nu är håret lent som en babyrumpa.

Åkte ut till älskling efteråt, myste & sov.

Och nu sitter jag här, och har nyss ätit mat och han är och jobbar. Han vet inte när han slutar heller(?), hmm.. Får väl hitta på nåt sätt att underhålla mig själv på!


Ni har garanterat sett en annan variant av en sån här bild. Men jag är som sagt hos Niklas, och har därför inga bilder.. Men när jag fixat in bilderna på datorn nångång så kan ni ju få se mig och Emma när vi har ansiktsmask, det är det enda jag har bild på tror jag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0