träning & norge

Ojoj, igår när jag kom hem var jag så trött så jag orkade verkligen inte sätta mig vid datorn.
Men i alla fall, jag tränade ju som sagt, nå aerobicsliknande. När jag kom in där med mamma, Emma & Marie så var det mest äldre där, så tänkte jag att det här kan väl inte vara så jobbigt?
Men fyfan, dumt att underskatta det för det var riktigt jobbigt, men samtidigt roligt. Så 12 veckor framåt blir det träning varje söndag och springning en till gång i veckan och äta nyttigt. Fan alltså, jag SKA vara redo för beach 2011 när den kommer ;)

Förresten, har tackat ja till sommarjobb i Norge. Så nu ska jag bara skicka ett mail till hon som äger där jag ska sommarjobba. Det är ca ½ år kvar, men jag är sjukt nervös redan... Ska bli så ledsamt att lämna familjen och Niklas i 4 veckor (tror jag det blir). Ska bli så jäkla ensamt att sova själv så länge, och + att man kan inte smsa hur mycket man vill eftersom att det är dyrt...... Menmen, det blir ju en sjukt bra erfarenhet :)




Tur att jag kan njuta av en fin utsikt i alla fall om jag får tråkigt nån gång haha :)


Kommentarer
Postat av: ellen ottnargård

va ska du jobba med?? :)

2011-01-24 @ 17:04:53
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0