torsdag&fredag

Uppdateringen är låg, likaså min statistik. Men jag kan ju berätta lite om gårdagen och dagen (utan bilder dock), så kommer det en bildbomb imorgon kväll. Vad sägs om det? :)

Igår tog jag, Niklas och Rasmus 13.40bussen till Gävle där vi skulle kolla på hockey. Vi gick runt lite där, käkade på donken. Pröva deras wraps, skitgoda! Ja, i alla fall så mötte vi upp Linus och sen när dom åkte till Läkerol gick jag och mötte min saknade Pörnill så följde jag & hennes kompis Frida med henne till donken där hon också åt haha.
Seeeen åkte vi till Läkerol, kom i bra tid som vanligt haha ;)
Skrek och Pernilla kollade på snygga killar i matchprogrammet haha.. That's my Pörnill! ;) hahah
2-1 slutade matchen, vinst ofcourse! Åkte hem, sov.

Idag var det första jag gjorde att äta en knäckemacka med ost och aromat, så jävla gott. Sen satt jag i en traktor och fick oooont. Vi var hos Niklas "grannar" och skottade.
Sen kom vi hem och då gick vi ut med kameran och tog lite kort på djuren :)

Ja, det var igår och idag.
Vet inte vad vi ska göra ikväll, sånt som visar sig förr eller senare!


En gammal bild på mig som Niklas tydligen hade på sin dator. Det här var innan vi hade träffats i alla fall, så bilden kanske är tagen tidigt 09. haha, fjortismoa!
Förresten skulle den hårfärgen sitta fint just nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Den där hårfärgen och den där "kortare" frisyren!!!



muuums

2011-01-07 @ 18:48:45
URL: http://hannallarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :D

Du äger som frisör.

2011-01-11 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0