sov över

Igår satt jag i tusen år för att försöka få in lite låtar i iPoden, så därför uppdaterade jag inte haha. Orkade helt enkelt inte!
Morgonen började med att jag sov över i alla fall, sjukt skönt haha. Men hann till tåget i alla fall, skönt det med.
Har matte nu, sen är det lunch om en och en halv timme, tacos! Seeeen engelska!

Skulle egentligen ha fått rast (HAHAHA, carro: moa? ska det inte stå helg i stället för rast? jo justja, helg ska det va! ;)) idag, men nej.. Imorgon ska vi på nå informationsgrej om valgrejer till tvåan...


Det suger ju att det har börjar blivit kallt igen. Jag som trodde det skulle börja bli vår... Man ser på den här bilden hur kallt det är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0