småkronorna♥

Ja, som alla förmodligen vet så förlorade Sverige semifinalen mot Ryssland, och då börjar alla på Facebook skriva typ: Åh Sverige är så jävla dåliga, åh dom kan fan ingenting.
Nej, men ställ er på isen och gör det bättre själv då! Gå in och vinn mot Kanada, gör det! Gå in och vänd 0-2 till 3-2 mot Ryssland, gör det!
Jag blir så sjukt less på alla som klagar. Dom kom till semi, när dom lika gärna hade kunnat åkt ur mycket tidigare?
Men vissa är ju så jävla trångsynt så dom ser bara den negativa.
Om Sverige hade vunnit finalen hade ni säkert haft nå å klaga på också. Åh jag blir så less..

Nästa år vill jag se er på isen i JVM och då ska jag klaga på varenda liten rörelse ni gör.
Det var allt jag ville säga, och nu blir det sova för min del, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha lugn nu moa ;)

2011-01-04 @ 19:31:25
URL: http://steenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0