rida

Idag ska jag rida!!! Ja, ni läste rätt.. JAG ska RIDA!
Emma som har tvingat med mig att rida på hennes häst, alltså.. Vadfan har jag gått med på egentligen?
Jag har inte ridit på kanske 8-10 år, och då var det en som gick runt med hästen medans jag satt på den, så får det se ut idag med, att emma får hålla i hästen haha ;)
Jag är livrädd, fifan.

Men det roliga är att Niklas skulle få vara med och kolla på på ett villkor, att han också skulle rida! Herregud, det kan bli en jäkla rolig eftermiddag det här.

Sen ikväll blir det bio med dom två jag har nämnt nu, + Simon. Tror vi skulle kolla på the Tourist, någon som har sett den? :)



here he is, arre the man.
jag är rädd!

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Jag lovar , det är skitkul ! hahah lycka till!

2011-01-21 @ 16:35:10
URL: http://hannallarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är SVINBRA

2011-01-21 @ 16:40:52
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0