rensar

Sitter och rensar vänner på Facebook som man har samlat på sig under kanske.. 2 år? När man ser vilka man har som vän tänker man typ; vem fan är det där och varför är jag vän med den? haha.. Men nu är det halvrensat i alla fall, får se hur länge till jag orkar haha ;)

Ikväll ska jag vara vaken länge och sova läääänge imon. Har jag nämnt att jag är ledig imorgon?! ;) wihooooo

Imorgon ska jag i alla fall till Hofors och sola & bada med Emmaeng, och sen blir det bastu och ansiktsmask och hårinpackning hemma hos henne. En riktig ta-hand-om-oss-själv-dag! Mysigt värre :)

Sen sover jag hos världens finaste kille. Så ja, jag förvanar er om låååg uppdatering, men det är ju ni van med under helgerna haha :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; tack så mycket! :) kände att det behövdes något nytt.

2011-01-13 @ 19:41:27
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0