nails

Nyss hemkommen från skolan. Jag och Therese stannade kvar lite längre eftersom att hon skullle fixa naglarna på mig, så nu har jag långa naglar! Lite jobbigt eftersom att jag aldrig har haft såna här långa naglar så jag är inte riktigt van haha, + att det går inte att skriva på datorn, smsa eller torka sig efter man kissat haha ;)

Imorgon är det frisörteknik b som gäller, sen bär det av till Fjärran höjder igen för att bada, skitkul tycker jag!

sEN BÄR DET AV TILL TIORSÅKER, ååååh skitcaps... Tänker inte skriva om för det går så segt haha.. sorry ;)
Men ja, till Torsåker ja!


naglarna.

Kommentarer
Postat av: emmy

åh, sånna där naglar skulle jag då inte tacka nej till! Så fint och fräscht! :D

2011-02-01 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0