mys

Hello everybody! Igårkväll var det en myskväll med hela familjen, Niklas inräknad.
Först åt vi mat, hamburgare och hemmagjorda potatisklyftor hihi. Och till efterrätt Brownie med oreobitar i och hallon och glass till, muuuums.
Och så en massa godis och chips till det, tur att man ska träna imorgon ;)

Vi kollade på Inception, den var bra! Om man orkade anstränga sig till att tänka, jag fick ta mamma till hjälp att förstå haha ;) Den är som The Butterfly Effect men ännu mer förvirrande.

Nu sitter jag här nyduschad och nyinsmord med bus, och för er som inte solat på Ultrabrun i Sandviken, göre! En 10-minutare där känns som 18-minutare på andra ställen = man blir brunare + mindre pengar, nice va?

Idag ska jag iväg till älskling vid 3, få se vad vi hittar på. Har i alla fall bestämt att vi ska kolla på Brynäs-HV71 på tv'n haha :)

Igår köpte jag btw en ring, fin va? 49:- på Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0