less

Gud vad less jag är, det går inga bussar idag. Precis alla bussar i Gästrikland är inställda. Alltså, jag orkar inte det här......
Men jag ska ta 19.01-tåget om det skulle gå.
Varför sätter man inte dubbdäck på bussar för? Vilket jävla skämt.

"Vid 12-tiden på söndagen stoppades all busstrafik i Sandviken och på landsvägarna i Gästrikland.
– Det är naturligtvis beklagligt, med säkerheten måste gå före, sa Nobinas operativa chef Anna Klebe vid 14-tiden på eftermiddagen. Bedömningen då var att busstrafiken skulle vara inställd ytterligare cirka en timme, i väntan på att vägarna ska sandas..
– Innan vi startar trafiken igen kommer vi att åka ut med bil och kontrollera att vägarna är säkra, säger hon.På X-trafik gick telefonerna varma.
– Det är väldigt många som ringer hit, men vi har inte så mycket besked att ge. Vi väntar på att vägarna ska sandas, säger Monica på X-trafiks trafikupplysning.
– Tyvärr gäller inte resegarantin heller eftersom allt beror på halkan, säger hon."

Hur ska jag komma till skolan om inga bussar går? JAG ORKAR INTE MED VINTERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!


update: Nu går tydligen alla bussar igen, vad trevligt! :) NEJ. FÖR 46AN SOM JAG SKA ÅKA ÄR DEN ENDA BUSSEN SOM FORTFARANDE ÄR INSTÄLLDDDDDDDDD................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0