ledig imorgon

Idag har uppdateringen legat på 0, vilket jag faktiskt får skylla på skolan!
Först var det Frisörteknik (B!!) som gällde, vi rulla typ nån.. ja, vad hette det? Fest...? Aja! Ni vet Marilyn Monroe-lockar? Såna ungefär! :)
Därefter idrott, racketsport. Behöver inte säga så mycket haha ;)

Var på stan med Pillan både före och efter idrotten. Köpte en snygg skinnjacka som ni får se inom kort.
Är hos Niklas nu i alla fall, och kollade nyss på djurgården-aik, slutade kolla när dif ledde med 3-1, piss...

Men ja, somliga är ju ledig imorgon, skönt va? ;)

Och jag måste berätta, de där nyinkomna kilklackarna på h&m, jag såg dem idag och prövade dom och jag är helt fast. Har någon slags abstinens haha, nej men jag måste verkligen ha skorna!!!!!!
jag har börjat blivit skoberoende...


Det sjuka är att dom är 3 gånger snyggare i verkligheten. grrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0