jag är tvungen bara för att jag tycker om min klass så mycket.

1. vad heter din klass? – Haha, tro det eller ej.. Gullhår!

2. har ni några minnen ihop? – Hm, beror ju på vad som menas med minnen? :)

3. klassresor? – Nej.

4. vilken skola? – John Bauergymnasiet

5. hur många är det i din klass? 25 tror jag?

6. hur många killar? – 0!

7. hur många tjejer? – 25(?)

8. hur många lärare har ni? – Eh, ja det var en bra fråga.. Många!

Frågor:

9 . vem har du känt längst? – Haha, ingen/alla.

10. är eran klass stökig? – Hahah.. beror på vad som menas med stökig ;) nejdå vi är rätt lugn av oss.

11. vem är roligast ? - Alla är ju roliga på sitt egna lilla vis, men måste säga Pernilla!

12. vilken tjej är mest omtyckt av killarna – Vilka killar?

13. vilken kille är mest omtyckt av tjejerna – Magnus skulle jag väl gissa på haha! Den enda killen som är i närheten av våran klass ibland. (han är vår idrottslärare)

14. vem har ingen mamma - Hm, ingen vad jag vet.

15. vem är längst? – Pernilla eller Angelica kanske?

16. hur skulle du beskriva din klass – Damp, fis, rap, bäst.

17. vem är mest läslus? – Haha.. ingen

18. är några tillsammans i din klass? – Haha nej.

19. vem är jobbigast? – Talar vi inte om såhär öppet!

20. vilka känner dig bäst? - Hm, har umgåtts mest med Pernilla och Stina, så i guess någon av dom.

21. vilka känner du bäst? - Blir väl samma svar här.

22. vilka är du med mest? - Alltså, det är ju en klass med bara tjejer så, alla är med alla =)

23. vems skratt är roligast? - Jojjos är gulligast!

24. vilka är ”sportfånar” – Johanna, Hanna tror jag, säkert nån mer också.

25. vem slåss bäst? – Hahah, kan berätta när jag har fått reda på't ;)

26. vem är mest muskulös? – Elin S tror jag eftersom att hon dansar :)

27. är några intresserade av hästar? – Tror faktiskt inte det..

28. vilka? - ...

29. är någon allergisk mot något? – Ja

30. spelar några fotboll? – Ja, trore

31. spelar några hockey? - Nej

32. hur länge har du gått i denna klass? En termin och en dag

33. snyggast röv? – Alla!

34. vilka gick i din klass på din förra skola? - No one.

35. spelar några innebandy? - Hm, tror inte det.

36. finns det några syskon i eran klass?- Nej.

37. vem är mest datanörd? - Alla..

38. vem har sömnproblem - Olivia haha

39. vilka brukar du umgås med? – Har inte den frågan kommit? Men typ.. olika? ;)

40. vem har roligast röst? – Vet inte, men Rebecka har klart skönaste dialekten!

41. vilka brukar du sitta med? – Ja, vi har ju så kallade "basgrupper" så just nu Olivia, Maja c, Sara, Jenny, Nathalie.

42. vem säger ”daaaaah” oftast? – Josefin haha ;) Eller jag ve tinte.

43. vilka saknar du att umgås med? – Ingen :)

44. vem får dig alltid att skratta? – Pörnill

45. hur många kommer läsa det här? – Haha, ingen aaaning.

46. vilka är dina ”närmaste”? - Meeeen. Vet inte, förr var det Stina, nu kanske Pernilla.

47. har du några minnen från skolan? - Jolå.

48. har du något minne från klassrummet? - Jolå.

49. har du något minne från gympasalen? – hahah, jodå.

50. har du något minne från matsalen? - Vet inte haha?

Ja/nej frågor:

1. älskar du din klass? – JA

2. brukar ni göra saker med klassen? – nej, tyvärr

3. är det mycket bråk i klassen? – Nej.

4. brukar det vara mycket prat på lektionerna? – Jodå, men vi kan vara tyst också ;)

5. är ni en ”sport-klass”? – Haha, gissa?

6. gillar ni att gå i skolan? – Klartde!


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson - frisörelev

Den snor jag och gör lika om skönheten då! haha :)

2011-01-10 @ 19:05:44
URL: http://maalinmaria.blogg.se/
Postat av: stina

<3 saknar dej stumpis

2011-01-10 @ 19:06:25
URL: http://stiinasallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0