i haven't touched any fucking homework

Hej å hååååå.
Jag har nyss förtärt min första semla för detta år. Mums! Eller... ja, det räcker med en semla för mig per år haha. Dels för att jag inte är så förtjust i grädde och dels för att jag är laktosintolerant..

Ikväll blir det träning, som 11 veckor framåt ska bli en tradition på söndagar haha ;)
Det är en tjej här i Torsåker som kör aerobics typ, så det "brukar" jag, mamma, Marie (Niklas mamma) och Emmaeng gå på. Just because vi är så hurtiga!

Skulle vara skönt att bara ligga i soffan och jäsa lite framför Solsidan (som jag missar idag.. + 11 veckor framåt, alltså missar jag alla avsnitt, thank god för tv4play!)

Vad ska ni göra denna underbara, eller mindre underbara, söndag? :)

Wan Nuraifa Dania


Kommentarer
Postat av: OLIVIA AXMAN

dega hemma bara, skit segt!! :(

2011-01-30 @ 16:22:40
URL: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0