Dag 7 - Roligaste dag/natt

Ja, jag kan ju börja med att säga att nästan alla mina dagar och nätter är roliga! Dagarna för att jag har världens bästa klass och nätterna för att då får man sova för det är bäst ;)

Men en rolig dag/natt jag kommer ihåg (från 2010) är sista april! Först var vi en massa tjejor hos Malin, sen åkte vi upp till Hofors och det var kul haha :) Eller ja, jag kan  ju tillägga att alla partaj med mina brudar har varit amaaazing.

En till roligaste dag/natt är väl dom gånger jag har varit på kryssning, en gång när jag var liten och två gånger nu på senare tid med älskling (ena gången med mamma och hennes kille, och ena gången med hans mamma och farmor).

Och så jämt när man var liten och sov med kompisar så var man ute och busade sent på kvällarna fast man inte fick haha.

Ja, det är väl det haha ;)

sista april


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv; vi har kundpass på torsdagsförmiddagar och treorna har kundpass hela fredagarna :)

2011-01-21 @ 12:54:39
URL: http://alexandraekstrand.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0