Dag 5 - Min framtid

Hur sjutton ska jag veta det.. ?
Men jag vill vara makeup-artist i alla fall, eller frisör, eller stylist. Ja, någonting sånt där i alla fall, eller vad vet jag. Jag kanske kommer på heeelt andra planer om några år.
Jag ska ha ett stort hus som gärna får vara lite gammalt så att man kan rusta upp allting själv, precis som vi gjort med huset jag bor i nu.
Vid 25 kanske, så vill jag ha barn. Eller ja, det beror ju på om jag känner att jag är redo för det då, jag kanske blir 40 innan jag får barn, det vet man ju inte ;) haha. Jag vill ha 2 eller 3 barn tror jag i alla fall.
Hm, ja.. ?




Vem vet, jag kanske glider runt i en sån där bil och har en sån där iPhone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0